Sunday, January 9, 2011

Hari ni start nak blogging utk anak2 ku tersayang

Assalamualaikum W.B.R.T...

Hari ni cuaca mendungg sangat, asyik hujan tak henti2. bosan sungguh. nak kluar pun rasa malas... anak sulongku pulak dah masuk asrama.. selama ni dalam rumah dok dengar suara dia jer duk ngusek adik2... skrg sunyi plak. selang sehari dok p jenguk dia jer.. maklum la first time masuk asrama.. (form1)
yg si kecil pulak.. isya bulan depan masuk 2 thn umurnya... sedang tidur. dari tadi dok ganggu mama ni mengadap laptop.. maklum le dok rumah bukan dok saje2.. bukak laptop buat bisnes online, surirumah .. surirumah jugakk.. tapi nak buat jugak income sambil2 main anak kan.....boleh gak ratus2 dalam seminggu, sape nak bagi :) opp... Isya dah bangun.. sambung lg nanti..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq