Tuesday, January 11, 2011

Ibutiri takdak perikemanusiaan!



Ya Allah.. kenapa ada lagi ibu tiri yg sekejam begini?.. tak terbayangkan ker sekiranya anak dia sendiri dibuat perkara yg sama oleh oleh org lain?.. takde perasaan ke??, ni dah hati binatang... begitu jugak org2 yg buang anak merata tempat. hati dah kosong. Tgk le bila dah tua esok2..bayanganan kisah silam buang anaknya tu takkan luput hilang dr ingatannya sampai bila2.. itu adalah pembalasan Nya. Cukup fobia tgk rupa bayi yg comel2 macam tu rupa sanggup pg buang tempat buang sampah.. bersepah cam bangkai!. memang durjana manusia macam ni.Alahaiii... dunia.. dunia.. dah di akhir zaman.. semua petanda2 besar kiamat dah nampak... ibu buang anak, ayah kandung pun sanggup rogol anak, bukan ayah jer.. berkongsi sekali ngan anak jantannya meratah adik sendiri.. huhh.. mmg dasyat!, gempa bumi tak kira musim dan negara yg xpernah terkena pun dah tkena, org laki plak dah macam tolol je takde selera pd perempuan sebaliknya dok main sesama jenis.. sama la sebaliknya pompuan.. tak de perasaan malu pakai baju plak cam nak telanjang!, apa lah ceritanya semuanya ni!.. seronok sangat ke bagi wayang free pd org sekeliling??!. semua ni punca2 kemurkaan Allah SWT..yg terkena musibahnya org2 yg tak berdosa. Ya Allah.. lindungilah anak2 aku... Moga2 kejadian sebegini tidak menimpa dalam keluargaku.. Aaamin



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq