Sunday, January 30, 2011

Jalan jalan di Pantai Batu Buruk, Kuala Terengganu

Hari ni takde tulis apa2.. uhuk.. tak sempat nk berfikir pun dan tak sempat nak menulis pun.. w/pun pg td sekejap ada perkara yg nak diceritakan di sini. Tiba2 rasa nk basuh dapur hari plak. So habis dapur basah dan kering di geledah dan di keluakan semua barang2. Wow hebat bersarang debunya yg bhg celah2 yg tak nampak tu.. mmg 'rajin' bibik aku, .Semenjak masuk thn baru 2011.. dapur jer lg yg tak basuh lg. Sblm ni dok beroperasi lap mengelap hiasan2 dlm almari dan dinding.

So lps masak tgh td terus beroperasi dengan bibik dan di bantu sekali anak kecilku, Isya dengan penyapu kecilnya dok kutip sampah. Besar esok2 agaknya ringan tulang ni.. pantang masuk dapur dia sibuk sekali le bukak semua laci, kutip mangkuk bersih.. panjat kerusi dn nak basuh mangkuk yg di ambil td. wah22.. hebat.







ok le.. ni cuma nk postkan gambar2 menarik di persisiran tepi pantai Kuala Terengganu, Trg. Kalau mahu dtg ke sini silalah singgah di pantai Batu Buruk ya.. cantik tempatnya.












Di bawah ni pula adalah di pantai Teluk Kalong, Kemaman, Terengganu.






Di Terengganu juga ada satu lagi tempat yg menarik utk menjamu selera keropok lekor, sotong/udang/ikan/ketam celup tepung di warung2/gerai di sepanjang tepi pantai Tok Jembal.. dan berhampiran juga dengan airport Kuala Terengganu.

Silalah datang ke Terengganuu kittee...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq