Sunday, January 16, 2011

tak percaya RM150 boleh buat duit RM1k plus

Assalamualaikum

Pagi ni akak nak sharekan tentang testimonial biz online aleacorp yg hanya kluar modal RM150 tp boleh buat income +RM1000 sebulan. Daripada suka2 jadi serius apabila tgk2 dpt income lbh dr modal yg di kluarkan. Sebenarnya kalau nak di fikirkan RM150 tidaklah buat kerugian besar kepada kita, tak bangkrap pun. Kalau biz yg modal beribuan ringgit kenapa pula berani sangup join?..hakikatnya org yg anda nak taja tu pun mampu ke seperti anda?,bagi akak majoritinya RM150.. 80% org mampu nak kluarkan modal tu, tp kalau ribuan ringgit peluang anda akan dapat ahli tajaan adalah sukar/tipis. Mungkin bg yg kluarkan modal yg besar tu.. fikir nak cepat dapat keuntungan yg besar2.... sebab tu melabur pun besar2... Bagi akak bisnes ini mudah. dgn hanya rm`150 kita boleh buat keuntungan yg besar.. dengan hanya duduk rumah kalau yg surirumah tu seperti akak hanya dok depan laptop ajer, tanpa berkereta sana sini cari org, jual produk, tol dan minyak kereta tp masuk jugak income tak putus2 dalam akaun.. janji sentiasa promosi la, promosinya semua akan diajar selepas dah jadi ahli. Di bwh ni testimonial yg dah tersenyum syukur...

Testimoni dari Rakaniaga Aleacorp.
Nilaikan sendiri...

Salam,
Sini saya nak bercerita bagaimana saya berjaya dalam aleacorp ni,
pada mulanya saya berdaftar dengan aleacorp tetapi saya tak buat
pengaktifan link, saya hanya tak berbuat apa2........selama seminggu
...lebih saya duk senyap lepastu saya berfikir, kenapa saya daftar
dengan aleacorp nie?? saya pikir sejenak..... lepas berfikir terjawap
la saya berdaftar sebab mula2 saya tgk web dan pelan pemasaran
aleacorp memang menarik memang saya minat tapi tak tahu kenapa saya
tak jugak aktifkan link.

Masuk minggu kedua saya nekad lah saya just buat pembayaran dan
aktifkan link, saya fikir Rm150 je bukan banyak sangat sebab dulu
modal beribu sanggup buat tapi sekarang modal Rm150 je tak kisah la
sangat lambat laun habis jugak Rm150 tu pegi jalan2 main snuker
makan karaoke dan sebagainya akan habis jugak duit tu jadi saya pun
terus buat pembayaran, saya buat pembayaran pagi malam tu link
saya dah diaktifkan.

Hari esoknya saya nekad lah nak dapatkan 3 orang untuk balik modal
saya, saya nekad nak taja 3 orang dalam pakej corporate supaya saya
dapat balik modal saya Rm150 tu, so saya jumpa kawan2 yang mana dekat
saya pun dapatlah taja 3 orang dalam minggu tu dan minggu pertama tu
dapatlah saya Rm150 balik, dalam hati saya syukurlah dah balik modal
tapi........... saya pikir aku buat ni takkan nak balik modal je, mesti
nak rasa untungnya kan,

Jadi minggu berikutnya saya jumpa kawan kolej saya dulu, yang lama dah
saya tak jumpa saya ceritalah pasal aleacorp nie, saya bukak link saya
dan tunjukkan web pada mereka dapatlah 2 orang minggu tu dan terkejut
saya bila kesemua 3 org yang saya taja sebelum ni 2 org daripada mereka
dah taja 3 org dan sorang lagi taja 4 orang dan tiba2 ada lagi 2 orang
downline bawah saya free2 je rupanya dari tajaan upline saya automatik
terus berada dibawah saya so saya amat beruntung
saya taja minggu ni 2 orang = Rm100
2 org downline taja 3 orang = 6 orang = Rm60
1 org downline taja 4 orang = Rm40
upline auto downline kepada saya 2 orang = Rm20
so minggu kedua tu dapatlah saya Rm220 tu kira keuntungan bersih saya
dah sebab minggu pertama dah saya dapat balik modal, saya amat bersyukur
masa tu dapat jugak saya keuntungan walaupun tak banyak mana tapi kita
dapat la duit lebih

Masuk minggu ketiga saya tak menaja sesiapa, sebab minggu tu sibuk tapi
saya bukaklah akaun saya pada hujung minggu tu lepastu saya click pada
rebet dan rebet tajaanserta hieraki saya dalam web aleacorp saya terkejut
saya bila tgk ada banyak duit dalam tu, rupa rupanya downline saya semua
menaja minggu tu,
3 downline saya taja lagi 3 org = 9 orang = Rm90
10 org yg minggu lepas downline saya taja yang 2 org taja 3 dan 1 taja 4
tu 10 orang tu taja 3 orang = 30 orang = Rm300
2 orang yang dari upline saya taja yang berada dibawah saya taja 4 orang
= 8 org = Rm80
so minggu ketiga tu dapat lagi saya Rm470 tak sangka saya minggu yang saya
tak berbuat apa2 tak taja sapa2 kiranya tak bekerja langsung tapi saya dapat
Rm470 syukur, dalam 3 minggu je saya dah dapat Rm840

So minggu ke 4 saya bersemangat saya buat fliers saya buat promosi sikit2
dalam internet syukur saya dapat taja 10 orang minggu keempat, so banyak
keuntungan saya
saya taja 10 orang = Rm500
3 downline saya taja jugak lagi 3 orang = 9 = rm90
9 org yg downline saya taja minggu lepas taja 3 orang = 27 org = Rm270
10 org yg downline saya taja pada minggu pertama taja 3 orang lagi
= 30 = Rm300
30 org yang 10 org itu taja minggu lepas jugak taja 3 org = 90 org = Rm900
2 org dari upline saya taja 3 org dan 4 org = 7 orang = Rm70
8 org yang dari 2 org diatas ni yang mereka taja minggu lepas taja 3 org
= 24 org = Rm240
minggu keempat dah banyak untung saya terkejut saya rupanya mudah sangat
nak buat untung dengan aleacorp nie, minggu keempat ni saya dapat Rm2130
tak percay seketika saya dalam sebulan saya dapat banyak nie
tak payah lah saya cerita macamana minggu kelima saya nanti pening pulak
saya nak cerita, so kesimpulannya memang mudah sangat walaupun mula2 saya
berasa was was tapi lepastu saya just melabur rm150 tu secara nekad
alhamdulillah dapat hasilnya, lepas aleacorp keluar harian metro haritu
lagi ramai yang join dan saya amat bersyukur, so dalam ramai2 anda siapa
yang lebih cepat aktifkan link dialah yang lebih untung sebab yang lambat
aktifkan link tu automatik akan berada dibawah yang cepat, sebab sistem
auto downline nie upline taja org ke ape ke lambat laun yang upline taja
akan berada jugak bawah downline so antara ramai kamu yg mana aktifkan link
dulu yg lewat aktifkan link tu akan berada la dibawah yg awal, so dapatlah
bonus level free2 je sebab free2 je ade downline bawah kamu,

anyway fikir2 kanlah, saya tak paksa untuk kamu aktifkan link cuma kalau
rasa nak mewah sikit nak kumpul duit sikit untuk raya nanti bolehlah segera
aktifkan link kamu

ingat caranya login ke akaun aleacorp kamu click pada keahlian dan terus
click pada info pembayaran

salam satu malaysia
yang belum mendaftar daftar di sini http://www.aleacorp.com/v1/daftar.asp?ref=risya

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq