Monday, February 14, 2011

Anak siapa ni???

Comel tak?.. comellll kan.. eiii memang mama geram sungguh tengok budak ni... Isya anak mama yg si kecil tu pun pandai sebut me (comel). Dok melayan fb tadi tiba2 terpandang gambar ni, terus ambil mintak izin tuan fb tp tuan fb pun cakap bukannya anak dia pun.. dia ambik jugak gambar ni pasal berkenan.. hahah... besar esok2 glemer ni... anak comel mesti mak ayahnya pun lawa.. :)


1 comments:

Shafa said...

alahai, cantiknya lah budak nie. geram diwatnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq