Tuesday, February 8, 2011

Gigi Basma yg semakin 'berkurang'... :(


Assalamualaikum

Pagi ni takde idea nak menulis.. kemarin sibuk sikit dengan promot biz online. dan ptg lepak dok ambil gambar anak2 main depan rumah.  Yeaaa.. Basma dah pandai kayuh basikal tanpa 2 tayar belakang tersentuh jalan. tersengih2 dengan menampakkan giginya yg tak tersusun cantik.. dok main 'luruh' jer gigi tu satu demi satu bhg atas. hehe.. lawak le.. ada le satu pagi tu bangun tidur dia cakap termimpi giginya hilang, bangun tidur tu mmg betul 1 giginya dah takde.. Ya Allah.. tertelan ke Basma ni. aduhh.... parah. Tu le kuat sangat makan coklat... liat plak tu nak gosok gigi malam2... masalah2..
    




 Mama.. Abahh... ambil gambar tu jgn bagi nampak gigi Basma tau...

ok sayag.. pandang mama ni.. laaahai syahmi, tengok apa plak kat atas tu..


 Wow... bergaya macho hero mama yg sorang ni...

Ok mama.. bersedia Basma nak lompat ni.. 1..2..3... aaa .. ternampak gigi le, rongak.. tak cantikkk

Anak Pengikat kasih mama dan abah.

2 comments:

Marina Monroe said...

Salam TQ follow blog auntie. Elok kalau gigi susu tanggal awal, InshaAllah gigi baru akan tumbuh tersusun cantik.

Kak Eiza said...

u ar welcome.. ha.a nak tunggu gigi br nk tumbuh tu yg xsabar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq