Monday, February 28, 2011

Isya....Penceria dalam keluarga MaMa




Eii comelnya... kecik2 isya dah suka bertudung ya, olohh kenapa seksi lak tu, oo dah ganti pakai topi lak ya..

 Hihikk.. malu nyaa.. jangan le dekat2 nanti nampak lubang hidung Isya ni... haa kan mama dok jauh camtu kan ok
 Ehhh???... mama sedang wat pe tu?.. masih tangkap gambar lagi ker?.. hahahaha.. 

Alaaaaahai bosan nyaaa, nak wat pe ye pahni?.. rasaaa cam nak manjat jer!

Ehmmm.. possing jer la depan camera ni.. lagipun mama Isya ni suka sangat tangkap  gambar Isya, tak senyum takpe kan mama.. takde mood le. uhukk

hmmm.. makan apa tuuu??.. Isya nak jugakkk.. ehh malu plak main mintak2 yg orang punya.. ihikkk..

Mama.. Abahhh nanti bawa Isya pergi taman ya.... nak main dengan kak Basma...

Ini adalah anak bongsu mama.. Batrisya lagi 2 bulan masuk le 2 tahun umurnya, dalam rumah Isya merupakan penghibur kepada kami sekeluarga.... tambahlagi setiap masa Isya suka senyum dan akan menonjolkan pelbagai perangai barunya yang kadang2 akan buat mama, abah, abang2 & kak Basma tak senang duduk diam... 
Isya.... Isyaaa... Isyaaaaa.... Mama love U soooo much!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq