Tuesday, February 1, 2011

Keletah si Manjaku

Mama.. mamaa... jangan le marah ye maa.. sian mama isya nakal sangat hari ni. nanti isya tak buat lagi

eii sonoknya ari ni isya main piggan mangkuk mama.. cantik2.. mama marah ke?



yea..yeaa.... esok cuti raya china.. boleh balik kampung ya mamaaa....

sakit le mama pukul tangan isya.. dah merah ni.. uhuk.. isya tak nak nakal lagi..uhuk.uhukk
mama.. tengok le sini.. Isya cantik tak??

Hari ni mama bawak Isya jalan2.. bestnya!

alaa mama.. lambatnya order sampai.. Isya dah lapar

Auuuu chakkk!.. hihihi

cepat mama.. syahmi dah ready macho ni.. 1..2..3!..

Isya taknak main dalam rumah.. nanti pecah lagi mangkuk mama.. Isya nak main luar je maa...









haa.. tu le di antara kaletah isya tiap2 hari, ada jer yg membuatkan mama naik hangin satu badan. Hari ni sepanjang hari dok main ngusek mama jer dengan kluarkan pinggan mangkuk yg tersusun indah dalam almari tu. sajer2 jer nak suruh mama marah. time mama takde tak usek pulak, acu nak duduk adeeee jer la hal nak di buatnya.. uhukk.. Isyaaa.. mama penat le...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq