Sunday, February 13, 2011

Majlis Penyerahan E-Book / Notebook Murid tahun 5




Jam 8 pagi bergegas ke sekolah jemput Shafiq dan bawak ke  Sekolah Kebangsaan Kijal, Kemaman utk menerima ebook atau notebook yg di sampaikan oleh YB Dato' Seri Ahmad Said. Ebook2 tu di sampaikan kepada pelajar2 tahun 5 dari 10 buah sekolah di Kemaman. dan antara orang yg bertuah tersebut adalah anak mama, Shafik.  Alhamdulillah.. beruntung jadi anak jati Terengganu banyak kemudahan pendidikan di sumbangkan kepada rakyat.  Shafik pula dah berminggu2 dok terbayangkan bila le nak terima ebook ni...

Suasana majis penyerahaan berjalan lancar cuma agak panas le  sedikit sebab dok luar.. Ok kat sini mama hanya nak tunjukkan beberapa gambar penyerahaan ebook tersebut.. yg buat afik tak tidur lena le malam ni.. hehe

 Suasana meriah kedatangan para2 ibu/bapa bersama anak masing2 mencari tempat duduk...

 Cikgu Syaid sedang menyusun barisan tempat duduk mengikut label sekolah masing2.  Nama cikgu ni Syaid.. selalu Shafik cakap kalau balik tusyen.. dia belajar bukan dengan cikgu abang Syaid tapi cikgu Shafik.. hehe... boleh faham tak.. alaa takpe la.. tak faham takpe... :)  sebab panggilan utk anak sulung mama Syaid jugak.. dan pernah belajar tusyen dengan cikgu Syaid.. cikgu ni memang pakar math.!



  Sedang bermula acara penyerahan ebook kepada  pelajar2 yang diiringi penjaga masing2


 Finish.. & dapat le nasi sebungkus seorang... :)

 Alhamdulillah... terlaksana jugak impianku utk memiliki ebook ni.. selama ni cuma dok tgk abang Syaid jer yg guna... nak pinjam tak bagi.. uhukk. dah tak sedey daaa...




Sekian..  :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq