Saturday, February 5, 2011

Masih di Kampung...


Cuti Tahun Baru China Masih di Kampung...

Assalamualaikum...
2 hari ini msih lagi sibuk.  Memang tak sempat nak bukak laptop, kalau time nak bukak kejap pun alih2 nampak Syaid yg dok guna.. ehmmm biar le dulu. nanti malam le .. niat  nak tulis le utk 1 entry.  tapi tak boleh  juga.  Maklum  le bila dok kampung  ni.. semua adik beradik berkumpul banyak le mde yg nak buat.







Aku cuma nak kongsikan detik2 suasana befday Basma yg telah aku janjikan semalam utk uplodkan gambar2.  Aku suka masukkan byk2 gambar.. sebabnya? nak tau kenapa?  apbl aku free aku  belek gambar2 dan entry2 yg lepas... rasa  seronok dan puas bila baca blk ttg kisah anak2ku!. dan hubby kita pun w/pun ketika  berurusan di luar daerah pula  kalau rindu pd kami ..bukak blog MamaLuv jer utk lepaskan rindu pd anak2... ehh mama tak rindu jugak ke?.. :)... ok jom layang gambar2...














Anak PenGikat Kasih kami....

   
   

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq