Saturday, February 5, 2011

3hb Februari tarikh yg istimewa....

Ni pula semua adik2 mama.. mak2 dara. hehe :)
 
Berkumpul bersama keluarga di kampung... seronok sekali kerana ada majlis yg cukup istimewa dalam hidup kami 7 beradik pada 3hb Februari iaitu tarikh yg sama meraikan majlis harijadi Basma dan Syaid.  Biarlah ia menjadi rahsia mama..
   
tidak perlu mama curahkan di sini utk menjaga hati org2 yg tertentu yg mungkin tidak suka berita ini uar2kan.. apa yg mampu mama kongsikan keseronokan itu hanyalah pada gambar2 ini sahaja.


Mama nak kenalkan yg  kiri tu tak asing lagi ..Syaid iaitu anak sulongku. 2 lelaki teruna yg trang tang tang tu adik yg masih study dan dah bekerja. perempuan pula adik yg ke 3 & dah anak 3.  mama merupakan kakak sulonggg... :)

 Berbaju purple.. mama panggil Mizan.. memang glemer sikit orgnya di kalangan kawan2nya, suka melayan kanak2, esok2 boleh jadi seorg bapa yg boleh di harap ni.. cewah. kembang le tuan punya badan ni dok memuji.  Berbaju biru tu pula masih study di Politek Seremban.. tegas sikit orgnya.  yg perempuan tu pula pendiam sikit orgnya.. masing2 mempunyai karektor yg berbeza...  :)

Amboii Isya... dok berdukung jer ni, nanti seminggu lagi takde sesiapa le nak dukung Isya ya.. sedey nya... Bibik dah nak balik Indonesia seminggu lagi. dahh tamat kontrak. Mama taknak dukungg... hehe tak nak ajar.. nanti terbiasa tak boleh buat kerja le mama jawabnya.

Basma yg paling lawak, hahaha.. memang kelakar, gelak abang2 di buatnya. Selepas celebrate befdaynya kan.. ptg tu masa nak tidur boleh lagi tersenyum lebarrrr jer. kebetulan semua org nampak... ehh.. mengingau ke anak mama ni.. Ooo yaa... seronok sangat kot tadi jadi princesss sampai terbawa2 dalamm mimpi. :)

anak pengikat kasih sayang mama dan abah...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq