Wednesday, March 30, 2011

Rawatan islam - sihir dengan ruqyah


Assalamualaikum..

Mama ingin bertanya adakah di antara pembaca-pembaca di sini pernah mengalami gangguan mahkluk halus atau ertikata digelar jin atau syaitan.  Mama juga termasuk di antara anda, semenjak mama mendengar cd ruqyah di rumah.. badan mama rasa ringan, sebelum ini selalu sakit-sakit dada seperti di cucuk-cucuk..  bila buat pemeriksaan kesihata keseluruhan, takde apa yang sakit kritikal pun cuma hanya paras kolestrol dalam darah jer tinggi tapi sakitnya memang terasa sagat. Ramai yang cakap dalam badan kita ni kalau tak kuat... banyak berjalan jauh .. menginap hotel sana sini , pergi tempat-tempat terpencil kadang-kadang tanpa di sedari mde itu singgah kat kita tau.. seram jugak so caranya tak payah le nak pergi jumpa bomoh-bomoh ke.. nanti lain pula yang jadi... seeloknya buat sendiri di rumah..
lagi selamat dengan mmedengar cd ruqyah.  Hari pertma masa  buat tu selepas habis 1 jam, kepala pening, rasa loya seperti nak muntah,  rasa nak buang air besar, jantung berdebar dan berdegup kuat, dan bila dengan cd tu rasa cam takut jer.. masuk kali ke 3 buat.. Alhamdulillah.. badan dah ringab.. mama akan pasang cd tu sebelum nak tidur/sejam sebelum nak subuh dan sejam sebelum nak maghrib.  

testimonial cd itu juga termasuk adik mama yang mengalami badan naik gatal-gatal seperti betak atau bedang, kelihatan seperti terkena ulat bulu, kseluruhan badannya timbul bintik-bintik besar.. lepas habis 1 jam mendengar cd tersebut... hilang kulit bergerutu tadi sembuh dan licin seperti asal sediakala. Alhamdulillah...

so untuk sesiapa yng ingin cuba.. boleh download cd tersebut di :
Muat turun ruqyah sihir di: http://www.ziddu.com/downloadlink/14032682/RuqyahSihirdanSaka-BacaanMuallijMustaqimAl-Husaini.wma (saiz 13.87MB~56 minit)
 
Cara-cara mendengar cd ruqyah klik di  ini.






1 comments:

miyoko mohamed said...

thanx mama..try download ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq