Friday, April 22, 2011

Bertemu kembali best friend after 21 thn terpisah

Assalamualaikum..

Hari ni mama ada menerima kunjungan kawan baik zaman sekolah menengah lagi, sekolah Menengah Agama Batu Rakit, K.Trg.... Liza Abdullah.. cam nama artis jer kan.. hehe... eiii bestnya.. rindunya... sekian lama dook mencari dalam fb rupanya letak nama anak.. laa patut tak jumpa!, mama ni pun nama pun letak nama anak jugak.. so camne le member2 lama nak boleh jumpa jugak sptmana mama cari dorang.. hahha..

 nampak tak tahi lalat bawah bibirnya tu, daya tarikan isstimewa tu tau.... tak sangka boleh jumpe lagi

 Bila dah terjumpa sorang member satu sekolah.. mudah2an akan boleh jumpa lagi member2 lama yang lain....
rindu sangat semua...

 Yang ni jer la yg sempat mama hidangkan jam 10 + morning sampai rumah...

 sedap tak?...



Rupa2nya si Liza ni top bisneswomen zhulian.. ganas u liza... mmg aktif, tabib mung!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq