Wednesday, June 15, 2011

Banyak betul jumpa hantu berbagai2..



Assalamualaikum WBT

hari ni penat sikit .. ngadap laptop kejap jer .. nak segarkan minda bw jap.. patu tersinggah satu blog adik ni mmg lawok giler bleh terjumpa pelbagai jenis hantu.. clear plak tu.. nak terkeluar air mata ketawa mama di buatnya, seram tu ada le jugak tapi entah kelakar le.. berani betoi adik sorang ni.. ye laa dok asrama macam2 hantu akan boleh jumpa cam anak mama selalu gak citer hantu dok curi spender comel2 student pompuan... pastu ada yg terbang atas kepala student laki.. anak mama dari penakut dulu dah jadi berani sekarang sebab dah lali dah semua tu.. oo ya nak dengar cerita adik kita yg tadi asyik terjumpa pelbagai jenis hantu boleh klik di sini,  ada lagi siap part 2 lagi... pasti ada yg seriau dan ada jugak yg pasti nak tergelak.. true story but funny.. hahaha. hope ur enjoy read it!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq