Tuesday, July 19, 2011

Keindahan pantai Penunjuk Kijal, Terengganu - sesuai berkelah seisi keluarga

Assalamualaikum wbrkt dan salam sejahtera

Minta maaf sbb dah lama tak update blog ni.. uhukk.. sibuk melampau batas ;). tapi hari ni mama ada nak kongsikan gambar2 kecantikan pantai di Kijal.. memang lawa le, pergi masa tu dah jam 6 ptg.. dekat jer ngan rumah... dalam 5 minit jer.  Kebetulan hubby plak takde.. ada urusan kerja di Bandung.  so pergi le ngan adik2 iaitu Mizan yang datang dari Kuantan.. Kunat pula hanya tinggal berdekatan jer. memang excited anak2 mama jumpa laut.  ok jom kita layang tengok gambar2 di bawah..















5 comments:

kakchik@ella said...

pantai-pantai di pantai timur mmg cantek dan terbaik ...

Mama Afiqah said...

pantai kat negeri terengganu semua cantik2...i luv ganu...

Nurhasliza Jeffry said...

Beshnya dapat main pantai.. =)

Kak Eiza said...

datang le bercuti di Terengganu.. byk tmpt2 menarik kt sini tau.. ;)

jf collection said...

smart mizang lening.. besor2 blake lening.. duk jauh2 blake... ambe pah jb lening.. dkt 10thn doh.. apepun rase best plok jupe online ning...huhuhuhu...

pantai ni dkt dgn umah mok mertua ambe, kijal nung...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq