Thursday, October 13, 2011

Petua diet halia bara buang lemak berlebihan

Assalamualaikum wbt

Hari ni nak share apa ye...baru lps habis kemas rumah..
Seperti biasa alahan pada habuk dan debu maka tak senang duduk asyik gatal hidung saja...sesiapa ada petua2 yg boleh hilang alahan resdung dan diamalkan sila share dalam komen yek...

Kebetulan jgk baru lps baca mingguan wanita keluaran terbaru ada cerita ttg petua...tapi petua lain bukan alahan resdung...
Nak share kat sini lah...mana tahu boleh guna utk teman2 dan kawan2 blogger...
Halia Bara

HALIA BARA BUANG LEMAK BERLEBIHAN
Tumbuk empat potong halia bara, sedikit jintan manis dan tiga biji lada hitam sehingga halus. Rendamkan campuran ini dlm segelas air suam. Biarkan selama sejam sebelum ditapis. Amalkan minum setengah gelas pada waktu pagi dan setengah gelas pada waktu petang. Lakukan dua kali seminggu. Hasilnya pasti tidak mengecewakan.....

Akak akan tulis sambungan pada post akan datang...rahsia kulit manggis
Tungguuuu....





4 comments:

honey said...

assalamualikum..salam perkenalan dari saya..best tgk blog akak.
macam2 ade..

kakchik@ella said...

camana ke rupa halia bara tu kak?

Kak Eiza said...

Honey: Terima kasih dan selamat membaca

Kak Chik: Dah upload photo...ektrak pati halia bara rasanya ada jual kat kedai jugak...

shaFazie said...

azie suka petua nie..nk try nnt tq kak info nie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq