Gurauan Johan yang melampaui batas & kurang sopan

Assalamualaikum..




Mama rasa ramai pembaca di sini yang ada menonton Festival Filem Malaysia (FFM) ke-24 yang berlangsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) Ahad lalu.  Perasan tak gurauan Johan yg biadap, mama memang perasan dan terkejut jugak le ngan gurauan Johan tu tp senyap gitu jer.  takde terpikir pun nak buat post ttg topik ni, tapi bila ternampak dalam entry LULU-pages... rupanya ada  berlaku konflik senyap di belakang tabir dengan peristiwa tersebut....kerana mulutlah badan binasa...untuk berita selanjutnya boleh melawat di lulu-pages ..


No comments:

Tips mengerjakan umrah pada bulan ramahdan: Pengalaman Kakja mengerjakan umrah ramadhan 2018

Salam semua... alhamdulillah kakja nak share pengalaman serta tips umrah bulan ramadhan. Alhamdulillah kakja dan famili selamat berang...

Jom Follow Kak Ja