Tuesday, November 1, 2011

Merawat resdung dengan bekam

 image dr mr. mukjizatbekam

Assalamualaikum wbrk ..


Hari ni N3 bab Resdung.. kenapa topik resdung??..??.. sbb tadi ada terima sms dr member sebelah rumah beri cadangan supaya try berubat resdung ni dengan berbekam pulak, InsyaAllah boleh sembuh.  ishh.. berbekam??.. tak pernah dengar pulak buat di muka.. takde tinggal lebam ker.. ??.. so lepas tu terus search google.
maka bila tau takde tinggal lebam cam mutan dan janji boleh menghilangkan terus resdung yg betul2 merimaskan satu muka ni aku mahu cuba jugak!... tapi nak kena cari le kat mana tempatnya kalau di KTrg ni... so kepada rakan2 yg nak tau lebih lanjut pasal rawatan ni boleh singgah di blog yg baru jer terjumpa td di sini.

Selamat mencuba.. ;)

masih lagi ttg bekam:
Entry mamaLUV Resdung:
  1. Merawat resdung
  2. tip-mengurangkan-gejala-resdung.html
  3. merawat-resdung-syafik-rokok-resdung.html
  4. no Entry pasal rawatan ni - merawat resdung dengan menyedut serbuk herba, pastu akan terbersin dan akan keluar le segala lelehen dr segala rongga mulut dan hidung, tapi mama xkeluar apa2 pun sbb sblm pergi tu pagi makan ubat resdung so tak jalan le, tapi anak mama kluar le sikit... tp tak menjadi gak... ;(  
  5. resdungku-dah-99-sembuh-syukur-kepada.html





    2 comments:

    cik dah faridah said...

    bekam kat muka..eii takutnyer..cik dah pernah tgk org bekam kat blkg jer

    kak eiza,aritu kata nak pakai Vco bioasli menjadi dok?

    cik dah ni resdung jgk..tp tahap bersin jela..rimas sggh kalu time ye mari..10 kali tu x puas lg....

    Kak Eiza said...

    Minyak kelapa dara mmg teruskan.. Tak sampai pun sebulan rasanya.. Utk resdung takde rasa apa2 lagi le.. Bese jer tp badan rasa best le makan tu, tapi mungkin makan masa gak nak nampak kesan utk resdung kot.. Walau camne pun iktiar jer jangan berenti sbb kalau tak rawat bahaya resdung ni... Yg bekam ni nak cuba gak sbb kalau blh nak hilangkan terus resdung ni xbest le kalau kena berpantang budu sbb xde budu tak lengkap makan apa2.. Ahakk kelakar nguh niat tu. ;)

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq