Sunday, November 27, 2011

Monsoon Cup 2011 Pulau Duyong masuk percuma

Last day monsoon cup hari ni...

Nak sampai ke Pulau Duyong ni  punyalah  jammed  jalannya.. bukan tu jer.. kebetulan pulak datang ni  hujan pula dah mula turun dengan lebat...tak sangka jgk masa turun dari rumah tadi cuaca panas jer...memang elok bawa anak bersiar2 jer..



Photo dari http://monsooncup.com.my/

Takpalah kan monsoon cup setahun sekali...tapi anak2 dok bising, tanya bila nak sampai ni abah...lambat lagi ke?? sian afik.. baru  hari pertama pakai seluar  dah nak mengikut jalan2... ish22


Nampak tak kat depan tu tak bergerak lagi kereta dok main ngek22, panjang giler.. uhukk sikit lagi sampai le :).. sabar.. sabar22

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq