Monsoon Cup 2011 Pulau Duyong masuk percuma

Last day monsoon cup hari ni...

Nak sampai ke Pulau Duyong ni  punyalah  jammed  jalannya.. bukan tu jer.. kebetulan pulak datang ni  hujan pula dah mula turun dengan lebat...tak sangka jgk masa turun dari rumah tadi cuaca panas jer...memang elok bawa anak bersiar2 jer..



Photo dari http://monsooncup.com.my/

Takpalah kan monsoon cup setahun sekali...tapi anak2 dok bising, tanya bila nak sampai ni abah...lambat lagi ke?? sian afik.. baru  hari pertama pakai seluar  dah nak mengikut jalan2... ish22


Nampak tak kat depan tu tak bergerak lagi kereta dok main ngek22, panjang giler.. uhukk sikit lagi sampai le :).. sabar.. sabar22

No comments:

Pengalaman Herbalife spetacular 2018: Online Business yang Mantap dan Berjaya

Assalamualiakum wbt. Kenangan yang paling manis dan berharga buat mama di spetacular Herbalife 2018 Sepanjang 8 tahun berkeci...

Jom Follow Kak Ja