Thursday, November 3, 2011

Sholat dan Doa - aku manusia biasa


ya Allah..
andai ada cinta untukku biar lah cinta ini hadir k...eranamu..
andai dia di cipta untuk setiakan lah aku padanya..
jangan sesekali aku menyakitinya jika benar dia jodoh ku..
tapi jangan sesekali aku bahagia sehingga lupa padaMu..
kekal kan lah kesetiaan ku pada Mu..
tunduk dan patuh kan lah hatiku ini pada Mu selalu..
ya Allah...
aku manusia yang tidak pernah terlepas dari melakukan kesilapan..
terlalu banyak jika hendak di hitung..
ya Allah...


hanya pada Mu aku mampu meminta..
kerana KAU la yg MAHA AGUNG LAGI MAHA MENGETAHUI..
walaupun jauh tersorok di sudut hati...
hanya KAU sahaja yang MEMAHAMI...
ya Allah..
ada kalanya aku malu untuk meminta dari Mu...
malu dengan diri yang tidak layak untuk meminta yang lebih
tapi aku tahu KAU MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENGASIHANI
ya Allah...
aku bersyukur dengan ape yang aku miliki hari ini...
cekal kanlah hati ku dengan setiap dugaanMu..
yakinkan lah aku dengan setiap ujianMu ini ada hikmah nya..
sesungguhnya Engkau tidak akan memberi ujian yang melebihi kemampuan hambamu..
ya Allah...
aku redha dengan ketentuan Mu pada diriku ini...
aku pasrah dengan semua nya...
semoga hatiku sentiasa lapang dan tenang walau badai yang menimpa...
insyaallah...amin




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq