Sunday, August 12, 2012

Penangan Fareeda sememangnya HEBAT menjelang Aidilfitri!!!

Assalamualaikum wbrkt.

Hari ni tinggal lagi 6 hari  kita semua akan menyambut Hari Raya Aldilfitri ... lagu2 raya pun dah berkumandang di sana sini. yg paling excited kanak2 le.. dah bilang hari untuk terima duit raya.  Para ibu  pulak sibuk dengan biskut raya, menggantung kain langsir dan memilih tudung2 Fareeda untuk di padankan dengan baju raya masing2.  meriah sangat kan.. mama sendiri ni pun dah tak sabar ni  nak beraya apa lagi anak2.. budak2 kecik betul tak?..


Mama yg menjual tudung2 Fareeda ni rasa seolah2 cam tak percaya tau pelanggan2 yg dtg ni sebahagiannya dr serata tempat yg jauh2... bukan nak kata butik mama ni ajer, di mana2 pun butik kepunyaan reseller & dealer FAREEDA, apatah lagi kepunyaan Butik FAREEDA sendiri sememangnya macam tu le keadaan & suasananya...akan di serbu oleh peminat2 fareeda yg fanatik dengan jenama FAREEDA.  Memang dasyat & boleh berjangkit dari seseorang kepada seseorang yang lain & ketagihan menge book memang amat sukar di bendung!! itulah senario kehebatan jenama Fareeda di masa kini
 Butik FAREEDAdi Bangi

 Minggu lepas mama restock di HQ Bangi...Stok mama di butik ada dalam 130 helai ... dalam masa sehari jer (dlm masa beberapa jam sahaja) dah melebihi 100 helai  terjual... (hari ni masih lagi ada beberepa helai.. tdk melebih 5 helai lagi yg ada) . Alhamdulillah.. syukur kepada Allah swt... rezeki di bulan Ramadhan.

citer yg bestnya yg ingin di kongsi juga di sini... Security guard  di tempat mama.... ada membawa  pelanggan yg sesat xjumpa butik rumah terkejut melihat suasana yg meriah dengan bilangan kereta yg terlalu banyak sehingga terpaksa ber parkir di luar... diibaratkan ada kenduri besar jer tau.  jiran2 pun kehairanan di buatnya... keluar bertanya kenapa dengan Ija?..Ija sakit ke?.. ada apa2 ke?.. hehe sbb diorg ni pun  masih tak tau mama ni ada menjual tudung Fareeda. yg kelakarnya security guard yg perempuan dtg bertanya ...". tudung yg bagaimana tu yg dasyat ngat org dok cari hari2 datang cari rumah mama ni.. nak juga tgk".. biasa le bila dah tengok pasti hati dah terpaut kan so dpt le rembat sehelai utk raya... hihih...!  

Seperti kata Husna Rahim yang baru berjinak dengan Fareeda "awas! ini adalah penyakit berjangkit merbahaya.boleh memberi kesan ketagihan yang kuat..berjangkit dr @noor maizan dan @yatee yusmidar. uwaaa..tulunnn dah 4 helai .lg 1 otw . "  
so untuk memeriahkan entry mama kali ini mama share kan lagi beberapa kpg gambar kenangan pelanggan2 mama tersayang di  Ija BoutiQue.. JoM LayAnG lagi di  bawahhhhh....   
 Majalah FAREEDA, Brooch kecil2 ada di jual di Ija Boutique
Hanger tudung Fareeda juga turut di juaal dengan harga RM13.00 utk 10 pcs...  ;)
So untuk penutup untuk post mama hari ni.. Mama nak ucapkan Selamat Berpuasa & Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri yang bakal tiba tak lama lagi.. semoga tahun ni lebih membawa kecerian untuk kita semua.. InsyaAllah. spt tahun2 biasa mama akan beraya di kampung... Kuala Terengganu... di homestay mama sendiri.. yg berdekatan atau yg dtg KTrg  dijemput datang beraya ya...  sayang semua 
dari

    0 comments:

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq