Thursday, November 8, 2012

Kecantikan & pendapatan yg lumayan dengan Beutskin!



Menjana Pendapatan yg Lumayan dengan Beutskin & SNE

Assalamualaikum wbrkt

Cek ini di paparkan bukannya untuk menunjuk tetapi sebagai pembakar semangat utk sesiapa yg ingin menjana pendapatan bulanan di samping diri kita sendiri mengalami perubahan kulit yg cantik dan berseri... :)

ALHAMDULILLAH.... my personal bonus cek bulan 10 (RM3945) baru je selamat sampai tadi... total smua termasuk proxy2 bonus dan voucher ialah hampir RM13K (Vouche RM2000, 3 kaki proxy, personal cek dan keuntungan jualan).... Hasil dari 1 bulan pertama join!  dan 1 lagi kejayaan baru bulan 10 dah naik pngkat BM.......anda semua pon mampu miliki bonus spt ni..tp kejayaan bukan datang bergolek tp dgn usaha n komitmen yg tinggi..jd kan ini sebagai pembakar semangat anda smua.yg penting think positif!

Leader punya bonus.. tak sampai 4 bln join bisnes beutskin!
BONUS BULAN KE 3
PERSONAL CEK RM20K....
CEK 3 KAKI PROXY DPAT VOUCHER RM2500
& KESELURUHAN RM30K






BERMINAT MENJADI MOBILE STOKIS SNE MARKETING ?? ANDA PASTI TAK AKAN MENYESAL DGN PULANGAN YG LUMAYAN....
  
Modal permulaan RM3000 (harga produk) + RM40 (keahlian) + RM20 (mobile kit) = RM3060

modal produk pembelian min RM3000 dalam 1 resit , boleh pilih produk apa yg nak.. ( hot produk BEUTSKIN ESSENCE & SNE CAPSULE )

dengan pendaftaran sbg mobile stokis SNE, anda terus layak menerima bonus sebanyak 8%. bonus ini akan terus meningkat stiap bulan mengikut jumlah point/PV terkumpul.

 sebagai contoh, anda daftar dengan mengambil BEUTSKIN 15 kotak = RM3000, anda akan dapat bonus 8% drpd RM3000 = RM240. senang je dapat RM240 tanpa jual lg stock 15 kotak beutskin td.. bila anda jual beutskin 15 kotak td, 1 kotak beutskin, anda akan dapat untung runcit RM40. jd, 15 kotak beutskin, untung anda adalah RM40 X 15 = RM600. jadi dengan 15 kotak pertama sahaja anda dah memperoleh income sebanyak RM600 (untung runcit) + RM240 (bonus) = RM840. itu hnya permulaan..15 kotak beutskin, anda boleh jual dan habiskan hnya dlm masa 1-5hari sahaja.. kalau ikut pengalaman sy, 15 kotak beutskin habis jual dlm masa 1-2 hari sahaja. sekiranya jualan 1 bulan anda mencecah RM9000, automatik anda akan dinaikkan pangkat sbg Juniour Manager(JM) dan % bonus anda juga meningkat kepada 12%. banyakkan?? itu salah 1 bonus je.. ada 6 jenis bonus menanti anda.. sbb tu sy ada cakap utk 1 bulan pertama, anda boleh dapat income 4 angka.. sy sendiri 1 bulan pertama berjaya dapat income 5 angka.. yang penting kita kena yakin, semangat dan xmudah putus asa.. 

 Jangan lepaskan peluang keemasan ini.. jangan fikir susah untuk biz ni sbb ia sangat mudah. produk dah famous seluruh Malaysia, krn ia adalah produk yg berkesan... dah  terbukti dengan melihat perubahan Adira dan skrg telah ramai artis mula mengambil Beutskin & SNE.... 

Jika anda daftar skrg, sy akan add anda dalam group SNE sy yg sentiasa memberi maklumat dan sedia bantu untuk membinbing anda untuk berjaya!



- Ini paling banyak ditanya. Semua obses untuk miliki kulit cerah berseri. Tapi sebelum itu, anda perlu fahami dulu bagaimana Beutskin Essence (BE) berfungsi dalam beberapa tahap dalam lingkungan masa tertentu. Kita rawat dalaman dahulu ok?

**Penyerapan - 100% pati tumbuhan aktif yg diserap dengan pantas ke dalam sel-sel tubuh bagi mengaktifkan fungsi2 utama sel.

**Pemulihan - Pati tumbuhan aktif dlm BE bertindak terus pada nukleus sel untuk menghasilkan enzim2 autogenus bagi memulihkan kecergasan.

**Penjanaan semula - Pati tumbuhan aktif dalam BE membekalkan nutien2 yg mencukupi kepada sel dan membantu sel2 kulit kembali sihat.

**Pengkhususan - Pati tumbuhan aktif dalam BE mula mengenal pasti dan bertindak secara khusus pada sel2 yg rosak dalam tubuh dengan menambahkan kepekatan kolagen dan membaiki struktur serat2 elastik, membolehkan kekenyalan dan keanjalan kulit dipertingkatkan.

**Pembekalan semula - Pati tumbuhan dalam BE membekalkan semula tenaga dan tahap nutrien yg diperlukan oleh sel2 kulit.
**Kebolehpercayaan - BE mengandungi 100% pati tumbuhan aktif tanpa penggunaan sebarang hormon dan oleh itu, ia tidak akan menyebabkan alergi dan kebergantungan.

Jadi kesimpulannya, jika kesemua tahap ini sudah dicapai, kesihatan dalaman dipertingkatkan, struktur kulit akan dipulihkan (jerawat, parut, pori2 terbuka, jeragat, kekusaman hilang perlahan2), maka barulah terlahir kulit halus cerah berseri! Ini semua diperolehi dalam tempoh 3-6 bulan pengambilan secara konsisten..



K

Kak Linda : Stokis Kuala Terengganu

Bolehkah Beutskin Essence diambil bersama supplement lain seperti kolagen, Vitamin-C atau ubat-ubatan doktor yang lain? 
Boleh, tapi bergantung kepada kesesuaian. Contohnya, jika supplement lain itu juga perlu diambil sebelum sarapan, maka ia pasti menyukarkan anda kerana BE juga perlu diambil pada masa yang sama,kan? Pastikan anda jarakkan waktu pengambilan sekurang2 nya 1 jam sebelum mengambil produk 

 Lelaki boleh amalkan Beautskin Essence?
 -BOLEH! Ia membantu mengimbangi hormon kelelakian anda selain menjauhi kanser prostat, di mana dengan pengambilan BE ia mampu merencatkan kanser tersebut selain menguatkan sistem perkumuhan (buah pinggang) anda. Untuk LELAKI, amalkan juga kapsul SNE, ibu segala produk terbaik untuk anda.. 

 Selepas bersalin/berpantang dan menyusukan bayi boleh ambil Beautskin Essence? 
-Boleh, Ia membantu mempercepatkan proses pemulihan luka selepas bersalin, mengeluarkan sisa darah nifas, memperbaiki rahim pada kedudukan asal dan mengetatkan semula vagina selain menambahkan susu ibu dan memberi tenaga. Walau bagaimana pun, pada tempoh ini, sebaiknya anda mengamalkan BE dengan kapsul SNE juga, yang memain peranan penting membantu merawat/memulihkan bahagian dalaman badan serta mengembalikan kesihatan selepas bersalin secara keseluruhan selain memberi manfaat yang lebih banyak dalam penyusuan kepada bayi.

 Bolehkah Beutskin Essence diambil ketika haid atau hamil/mengandung? Boleh diambil ketika haid, ia membantu mengurangi senggugut, melaraskan kitaran hormon (bagi mereka yang hanya sesekali datang haid dalam beberapa bulan) juga melambatkan monopouse. Tetapi wanita hamil DILARANG mengambil produk ini kerana kandungannya yang boleh 'membersihkan rahim' dan mengecutkan saluran peranakan. 

 Bila masa terbaik untuk mengambil Beutskin Essence?
 -Ambil 2x sehari, 2biji sebaik saja bangun dari tidur, diikuti dengan segelas air masak/suam, iaitu sekurang2nya sejam sebelum sarapan. Sekali lagi 2biji pada waktu malam, iaitu sebelum tidur (dengan andaian anda makan malam selewatnya 3 jam sebelum tidur, agar zat aktif produk dapat diserap sistem pencernaan tanpa gangguan dari makanan2 yang belum dihadam). Sila minum banyak air sepanjang hari untuk melancarkan pembuangan toksin dan membolehkan nutrien diserap secara optimum oleh sistem dalaman badan. BEUTSKIN ESSENCE!!♥.

lelaki : betulkan hormon, hilang kn parut jerawat n jeragat, memutihkan kulit..

wanita :
1) muka : warna kulit sekata, hilangkan lingkaran gelap bawah mata, menghilangkan parut jerawat dan jeragat
2) kulit : memutihkan kulit, gebukan dan menegangkan kulit
3 ) hormon : membetulkan hormon sebab hormon juga punca naik jerawat dan jeragat
4) rahim : mencantikkan rahim terutama bagi yang sudah bergelar isteri
5) payudara : mencantikkan payudaya terutama bagi yg sudah berkahwin

bulan pertama : membuang toksin dalam badan, bdn terasa segar, mengeringkn dan menghilangkan parut jerawat dan jeragat di muka

bulan kedua : mula memutih kan kulit, menegangkan dan gebukan kulit

bulan ketiga dan seterusnya : mencantikkan dalaman badan dan membantu melambatkn proses penuaan :)
 

1 comments:

outbound malang said...

Terimakasih informasi nya gan, sangat bermanfaat :)
nice post :)
ditunggu kunjungan baliknya yaah ,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq