Saturday, March 3, 2012

projek meroti hujung minggu

Assalamualaikum wbrk

Hari ni dok perap kat rumah ngan anak.. semalam anak2 mintak buat pizza dan kek lagi, tapi mama cadangkan apa kata tukar selera.. mama buat roti pulak. so dengan laju pulak diorg mintak roti mesti berinti sardin dan cheese tebal2. ok beres... itu bisa di atur dong.. hehehehkk.... okay.. jom layang gambar je laa.. ;)

 heheh.. menjadi jugak le meroti hari ni...takut jugak mula2 tu takut tak menjadi spt sebelum ni.. yg dah tercampak lam tong sampah kerana merajuk.. khikhik

 lilit sosej tak menjadi :(

  rupa roti di atas selepas di potong..
okay tak... gebussss kan.. kann.. puji le sikit.. hehe :)


" wah mama.. sedappp... nanti nak tambah lagi ".. haa tu le syahmi makan le apa2 pun belum habis lagi makanan tu awal2 lagi bgtau nak tambah ...

 roti ni khas untuk syaid yg dah order cheese tappuri yg bermaksud lam b.melayu kite ...cheese yg diibaratkan gunung yg diliputi salji yg tebal! ;)

 selepas di potong

dalam oven lagi... ;)

belum sempat mandi lagi dah menunggu depan oven.. sape lagi kalau bukan Isya yg kuat makan ni.. hehek

Untuk dapatkan resepinya mama rujuk di  topsyturvymum.blogspot


p/s: anak2 dah kerinduan kat abahnya dh seminggu outstation...(ini anak2 dok pesan kat abah ni.. sbb tau dah abah selalu cek blog mama lam iPad abah hehe)

 "abahh cepat balikk ya.... nanti mama akan buat roti untuk abah pula ya"   ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq