Monday, August 27, 2012

BEUTSKIN ESSENCE Rahsia kecantikan artis masa kini


masih ragu dengan Beutskin Essence?!.....jangan risau!
Produk ini telah pun didaftarkan dengan Kementerian Kesihatan Malaysia( MAL08031430TR )


RAHSIA KULIT UTK LEBIIH CANTIK,CERAH .GEBU DAN KULIT YG SEMPURNA... ♥ ♥DGN BEUTSKIN ESSENCE.. !!!

Stokis Kuala Terengganu


NO HP ZARIHAN YG BARU :  0126032795



  
rahsia adira cantik & kulit mulus dengan mengamalkan supplement sahaja...

rahsia adira AF , isma AF dan selebriti2 cantik n kulit mulus dengan mengamalkan supplement BEUTSKIN...




haaa..... rahsia adira cantik n kulit mulus dengan mengamalkan supplement sahaja... cepat semua boleh la mencuba Beautskin Essence.. :)

5 FAKTOR UTAMA - KEKAL MENAWAN ARTI KATA SEBENAR.
1. Kecerahan Kulit - kulit kemerah-merahan
3. Memperbaiki Gen - menghalang sakit keturunan
4. Metabolik - Metabolisma stabil
5. Anti-Pengoksidaan - awet muda
6. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara

KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEAUTSKIN ESSENCE

3 hari :
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari :
- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari :
- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari :
- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari:
- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang :
- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat,


Gambar di atas, semasa di Japan 6 thn yg lalu.. time tu belum berfareeda, belum mengamalkam pengambilan Beutskin, SNE, skincare Nour Ain selama 4 bln... Tabita sebulan setengah (saje nak try pakai sebab utk jual letak kat butik mama harus testi atas diri sendiri dhl ok ke tak). boleh nampak perbezaan  wajah mama yg kusam tu dengan sekarang (gambar terkini di bawah)


 Gambar terkini di hari raya yang lepas (Ogos 2012) ...  nak kata umur semakin berginjak... itu semua  tidak menjadi penghalang untuk berusaha sentiasa tampil jelita demi suami yg tersayang...InsyaAllah kalau kita usaha dan mengeluarkan sedikit wang.. akan boleh tampil sihat dan jelita dgn mengamalkannya... semuanya ada di depan mata......ayuhh dapatkan Beutskin Essense skrg juga!

Untuk order sila sms KJa... 0139335801
atau yg berdekatan dengan stokis di atas boleh hubungi beliau :)

Nama Produk : Beutskin Essence
Kod Produk : 10023
Berat : 500mg x 60 capsules
No.Pendaftaran Kementerian Kesihatan : MAL08031430TR
Harga : RM240.00 (SP) , POSTAGE RM6/RM12 SABAH SARWK 

HARGA PROMOSI SEMENTARA STOK MASIH ADA!!
HANYA RM220 TERMASUK POSTAGE

Sabah Sarawak  RM230


BELI SEKOTAK  SECARA AUTOMATIK AKAN JADI AHLI UNTUK  belian seterusnya DENGAN HANYA RM200 SAHAJA (POSTAGE RM6/10 SABAH SARWK).
 SESUAI UNTUK LELAKI DAN WANITA
PRODUK YG SEMAKIN MENINGKAT NAIK DI PASARAN SKRG !!!
KKM APPROVAL

DOS: Sekiranya mampu, pagi 2 biji semasa bangun tidur pagi dan malam 2 biji semasa nak tidur. Ambil semasa perut kosong jarakkan sejam baru sarapan. Bagi yang tidak mampu 2 biji pada waktu pagi/malam

INFO SANGAT BERGUNA:
cara pengambilan beutskin essence untuk kesan maksimum adalah SEMASA PERUT KOSONG. Disarankan sebanyak 2 biji pagi sebelum sarapan dan 2 biji malam sebelum tidur.

1)Rasional pengambilan supplemen Beutskin Essence
pada waktu pagi adalah disebabkan waktu pagi merupakan waktu KEMUNCAK nutrisi dalam supplemen bertindak balas yakni semasa perut kosong…

2) Rasional pengambilan pada waktu malam
sebelum tidur pula merupakan waktu badan melakukan proses pemulihan/pembaikan sel badan dengan pantas..KONSISTENSI DAN PENYERAPAN PANTAS akan berlaku dengan lancar pada waktu-waktu tersebut.

Apa yang terkandung dalam Beutskin Essence adalah ::
Minyak Biji Seabuckthorn,
Radix Puerariae Lobata,
Minyak Biji Anggur,
Likopena,
Minyak Kacang Pain,
Beeswax






Tuesday, August 14, 2012

Balik kampung beraya

Askm semua
Semua pasti sibuk bersiap nak balik kampung beraya...persiapan terakhir diminggu terakhir ramadhan..Mood pun dah mood raya manjang..aduihh nak update blog pun..asyik dok mood raye jer...bukan ape sibuk dgn persiapan anak dan keluarga...dia org masuk puasa terus tukar mood raye terussss hehee...update sikit2 boleh lah ye:)

Kepada semua pembaca mamaluv...mama ucapkan selamat hari raya..
Hati2 memandu bila balik kampung...

Selamat hari raya untuk semua...maaf zahir batin...

Okaylah mama update lagi slps ni dgn mood beraya di kampung...tungguu."....

(hayati gambar raya...thanks mr google:)

 

 
 
 


 



Salam ramadhan dan aidilfitri

Sunday, August 12, 2012

Penangan Fareeda sememangnya HEBAT menjelang Aidilfitri!!!

Assalamualaikum wbrkt.

Hari ni tinggal lagi 6 hari  kita semua akan menyambut Hari Raya Aldilfitri ... lagu2 raya pun dah berkumandang di sana sini. yg paling excited kanak2 le.. dah bilang hari untuk terima duit raya.  Para ibu  pulak sibuk dengan biskut raya, menggantung kain langsir dan memilih tudung2 Fareeda untuk di padankan dengan baju raya masing2.  meriah sangat kan.. mama sendiri ni pun dah tak sabar ni  nak beraya apa lagi anak2.. budak2 kecik betul tak?..


Mama yg menjual tudung2 Fareeda ni rasa seolah2 cam tak percaya tau pelanggan2 yg dtg ni sebahagiannya dr serata tempat yg jauh2... bukan nak kata butik mama ni ajer, di mana2 pun butik kepunyaan reseller & dealer FAREEDA, apatah lagi kepunyaan Butik FAREEDA sendiri sememangnya macam tu le keadaan & suasananya...akan di serbu oleh peminat2 fareeda yg fanatik dengan jenama FAREEDA.  Memang dasyat & boleh berjangkit dari seseorang kepada seseorang yang lain & ketagihan menge book memang amat sukar di bendung!! itulah senario kehebatan jenama Fareeda di masa kini
 Butik FAREEDAdi Bangi

 Minggu lepas mama restock di HQ Bangi...Stok mama di butik ada dalam 130 helai ... dalam masa sehari jer (dlm masa beberapa jam sahaja) dah melebihi 100 helai  terjual... (hari ni masih lagi ada beberepa helai.. tdk melebih 5 helai lagi yg ada) . Alhamdulillah.. syukur kepada Allah swt... rezeki di bulan Ramadhan.

citer yg bestnya yg ingin di kongsi juga di sini... Security guard  di tempat mama.... ada membawa  pelanggan yg sesat xjumpa butik rumah terkejut melihat suasana yg meriah dengan bilangan kereta yg terlalu banyak sehingga terpaksa ber parkir di luar... diibaratkan ada kenduri besar jer tau.  jiran2 pun kehairanan di buatnya... keluar bertanya kenapa dengan Ija?..Ija sakit ke?.. ada apa2 ke?.. hehe sbb diorg ni pun  masih tak tau mama ni ada menjual tudung Fareeda. yg kelakarnya security guard yg perempuan dtg bertanya ...". tudung yg bagaimana tu yg dasyat ngat org dok cari hari2 datang cari rumah mama ni.. nak juga tgk".. biasa le bila dah tengok pasti hati dah terpaut kan so dpt le rembat sehelai utk raya... hihih...!  

Seperti kata Husna Rahim yang baru berjinak dengan Fareeda "awas! ini adalah penyakit berjangkit merbahaya.boleh memberi kesan ketagihan yang kuat..berjangkit dr @noor maizan dan @yatee yusmidar. uwaaa..tulunnn dah 4 helai .lg 1 otw . "  
so untuk memeriahkan entry mama kali ini mama share kan lagi beberapa kpg gambar kenangan pelanggan2 mama tersayang di  Ija BoutiQue.. JoM LayAnG lagi di  bawahhhhh....   
 Majalah FAREEDA, Brooch kecil2 ada di jual di Ija Boutique
Hanger tudung Fareeda juga turut di juaal dengan harga RM13.00 utk 10 pcs...  ;)
So untuk penutup untuk post mama hari ni.. Mama nak ucapkan Selamat Berpuasa & Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri yang bakal tiba tak lama lagi.. semoga tahun ni lebih membawa kecerian untuk kita semua.. InsyaAllah. spt tahun2 biasa mama akan beraya di kampung... Kuala Terengganu... di homestay mama sendiri.. yg berdekatan atau yg dtg KTrg  dijemput datang beraya ya...  sayang semua 
dari
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Tinggalkan jejak anda di sini & selepas ini mamaLUV akan jejak anda kembali. tq